lørdag 22. oktober 2011

Magic Wood

Nå har me vært i Magic Wood i en uke, og imårå etter buldringa drar me videre t chironico-område. Me har vært heldige og bodd inne hele turen bortsett fra 2 netter kor me telta, og føle at alt campingpakket va litt urutt. Me ende jo som regel inne:)
fra imårå har me tilogme ein liten leilighet!Luksus!!

Her i Magic har me foreløvig gått ett bulder. Ett eeeneste bulder, gad-damit team TT, grow a pair...Neeida, eller joa, me har bare gått ett problem, men etter Font har me følt for å prosjektere litt. Eg prøvde først på Riverbed, men fant ut at den høyre-heel-hooken på cruxe va litt for painfull bak kneet, eg tar ingen sjangser så jekk videre.Kult problem da!Bare smuude tak! Torstein holder på me Electroboogie, og har nå jort alle flytta. Mange forskjellige betaer på d buldere ass..Kult! Har gitt d etpar støt eg au, men ikje heilt funne min beta enda. Tror eg lar den ligge t våren.

Ellers ovveraska eg mg sjøl me å gå Pura Vida, 8A+. Prøvde denne en økt ifjor og va da skuffa over buldere, syns ikje d va heilt d store. Kom tilbake på den på torsdag som var. Hadde egentlig ikke troa på at noe annet enn bruno-blokka skulle være tørr den dagen (ettersom d hadde snødd mye, virka litt fuktig og datt ned mye snø fra trærne), men den va mer enn tørr nok den. Sist eg va på den fant eg aldri ut av toppen, men etter litt tolmodighet fant eg endelig nå en bra beta, og sendte buldere rimelig fort. Må ha vært skreddersydd t mg..JA- eg elske å krimpe!!!!(og hate å heelhooke)

mg på Free for all, 8A
Var close på Free for all en dag, men etter å ha jobba me Riverbed, Electroboogie og Octopussy først va d tomt i sparabøssa for den dagen..Kom tilbake t den igår og slo mg helselaus. Typisk- den dagen me sto der og diskuterte "gidde å ta me sketchen elle ikje?", vel "eg gidde ikje å bera`n"...Paden lå litt bøyd, sånn at glippen i midten av paden var skumfri. Under denne lå d ein skarp stein. Her datt eg selfølgelig rett på korsryggen. Eg jekk haltende hjem igjen, i frykt om at turen va ødelagt. Jeeej for en enda bedre rygg:D Men e jaffal mye bedre idag, så satse på brumling imårå..

Torstein vørke Electroboogie


Eg går Pura Vida

Samme dagen som eg jekk Pura Vida så skogen sånn ut.

Værvarselet framover e ganske vekslende, men e supergira på å få buldra mer i Brione! Ser være hjemme i Stavanger har og vil være bra etpar dager mer, regne me dåkk oppdatere bloggene snart:)

Therress

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar